Keajaiban Haura Argan Oil

Saya sekarang tak lagi gunakan pelembab bentuk krim sejak saya kenal Haura Argan oil. Minyak ini saya gunakan di waktu pagi dan mal...






Saya sekarang tak lagi gunakan pelembab bentuk krim sejak saya kenal Haura Argan oil. Minyak ini saya gunakan di waktu pagi dan malamsebelum tidur sebagai pengganti pelembab kimia, hasilnya buatkan kulit kulit terasa lembab tanpa meninggalkan kesan minyak di kulit .

Minyak Argan berasal dari pohon Argan yang menjadi salah satu jenis pohon tertua di dunia yang berasal dari Marocco. Dikhabarkan minyak argan ini sudah lama digunapakai untuk memasak di negara asalnya kerana dikenal kaya dengan Omega 3 yang dapat menurunkan kolesterol.

Haura Argan Oil kaya dengan Alpha-Tocopherol yang banyak mengandungi vitamin E, senang kata minyak argan ini berkhasiat untuk merawat kulit yang sensitif, kulit yang tidak bersih dan rosak. Selain itu minyak argan juga mampu memberikan kelembaban, bagus untuk mencegah kekeringan dan melambatkan proses penuaan pada kulit. Minyak dari pohon Argan ini juga bagus untuk rambut, terutama untuk merawat rambut bercabang, rambut rontok dan rambut kering. Juga boleh membantu lelaki yang ada masalah botak.

Haura Argan Oil warnanya sedikit kekuningan, tiada bau wangi yang menyakitkan hidung serta mudah menyerap ke kulit dan jangan risau kerana dia tak melekat di kulit. Kalau kulit jenis berminyak teruk tak perlu risau sebab minyak argan Haura Argan Oil ini akan menyerap minyak dan membuatkan kulit kita lembab.



Cara Guna:


Saya gunakannya untuk menggantikan pelembab wajah. Letakkan tiga drop di tapak tangan, sapu kedua tangan sampai rasa hangat, kemudian tepuk-tepuk di seluruh wajah anda. Tunggu lebih kurang 5 minit, kulit akan terus rasa lembab dan lembut.


Untuk rambut jadi lebih sihat, sapukan tiga drop argan oil di rambut yang kering dan diurut perlahan-lahan, ini boleh merawat rambut yang kering dan pecah di hujung akan lembut kembali.

Cara Tempahan:

Whatsapp saya 013-2362006.

Penghantaran percuma dengan POS LAJU.

Selamat Mencuba!

You Might Also Like

0 ulasan

Flickr Images